На мобилния си телефон или таблет инсталирайте приложението BlueCam Cloud. Можете да го намерите в Google Play Store, Apple App Store или на адрес https://www.vijdamte.bg/support
02
Включете камерата в контакт. По желание можете да я прикрепите към стена, таван или друга плоскост.
03
След около 30 секунди трябва да чуете гласов сигнал: “Please connect to the network”. Камерата е готова за работа и чака да се свържете с нея.
04
Уверете се, че звукът на телефона ви е усилен докрай и че телефонът ви е свързан с интернет чрез WiFi.
05
Стартирайте приложението и изберете бутона Wireless Configuration. След това натиснете бутона Voice Prompts и напишете името и паролата на вашата WiFi мрежа. Продължете напред и изберете Start Configuration.
06
Ще чуете звуков сигнал. Така телефонът ви “казва” на камерата каква е паролата за интернет. В случай, че името на WiFi връзката ви не се изписва автоматично, влезте и разрешете от настройките на телефона си достъп на BlueCam Cloud до местоположението/Location
07
След около минута на телефона ще се появи съобщение, че камерата е открита успешно. Натиснете бутона "Add" (добави) до името на камерата и тя ще бъде бъде добавена към приложението.
08
Когато за първи път се опитате да гледате на живо, камерата ще ви подкани да смените името и паролата (минимум 8 символа в комбинация от букви и цифри) за достъп. Въведете нови име и парола по ваш избор.
09
За да дадете на друг човек да гледа камерата ви, натиснете бутона за споделяне в горния ляв ъгъл на екрана. Нa екрана ви ще се появи QR код. На другия телефон инсталирайте приложението BlueCam Cloud и изберете опцията за сканиране на код.
* В случай, че не можете да свържете камерата към вашия телефон, вземете игла или кламер и задръжте бутона Reset докато не чуете звуков сигнал. След това повторете стъпките отначало. Направете същото, ако WiFi мрежата се смени (например - преместите се в ново жилище).
Да, преди да я инсталирате на ново е нужно да я премахнете от приложението. Понеже при новия опит за добавяне камерата ще е с фабричната си парола, която при първоначалното инсталиране вече сте променили.
Заглавие
Условия за доставка, връщане и гаранция
По-долу ще откриете подробна информация относно политиките ни за плащане, доставка, връщане на стока и гаранционно обслужване
Плащане и доставка
Доставката е безплатна за територията на Република България
Доставката се извършва чрез куриерска услуга, предоставена от Еконт Експрес
Плащането става чрез наложен платеж (заплащате цената на куриера, който ви донесе стоката)
Поръчката ви ще бъде изпълнена в рамките на 3 работни дни (обикновено още на следващия)
Доставката отнема 1-2 работни дни
За поръчки извън страната, свържете се нас за да ви изготвим персонална оферта
Връщане и гаранция
Продуктите, предлагани на този сайт са с 2 години гаранция
Гаранцията не се отнася за аксесоари като кабели, захранвания и др.
Гаранцията не покрива физически щети и щети от токов удар или неправилна експлоатация
В случай на гаранционен ремонт, клиентът има отговорността да достави и получи обратно дефектната стока до посочен от нас сервизен център
В случай, че закупите стока в качеството си на физическо лице, можете да я върнете в 14 дневен срок след получаването и. Стоката трябва да бъде в оригиналната и опаковка, без следи от употреба, като разходите за куриерската услуга се заплащат от клиента
Възстановяването на пари се случва в 3 дневен срок след получаване на върнатата стока