Инсталирайте приложението BlueCam

След което следвайте тези стъпки

01
На мобилния си телефон или таблет инсталирайте приложението BlueCam. Можете да го намерите в Google Play Store, Apple App Store или на адрес :url
02
Включете камерата в контакт. По желание можете да я прикрепите към стена, таван или друга плоскост.
03
След около 30 секунди трябва да чуете гласов сигнал: “Please connect to the network”. Камерата е готова за работа и чака да се свържете с нея.
04
Уверете се, че звукът на телефона ви е усилен докрай и че телефонът ви е свързан с интернет чрез WiFi.
05
Стартирайте приложението и изберете бутона Wireless Configuration. След това натиснете бутона Voice Prompts и напишете името и паролата на вашата WiFi мрежа. Продължете напред и изберете Start Configuration.
06
Ще чуете звуков сигнал. Така телефонът ви “казва” на камерата каква е паролата за интернет. В случай, че името на WiFi връзката ви не се изписва автоматично, влезте и разрешете от настройките на телефона си достъп на BlueCam до местоположението/Location
07
След около минута на телефона ще се появи съобщение, че камерата е открита успешно. Натиснете бутона "Add" (добави) до името на камерата и тя ще бъде бъде добавена към приложението.
08
Когато за първи път се опитате да гледате на живо, камерата ще ви подкани да смените името и паролата (минимум 8 символа в комбинация от букви и цифри) за достъп. Въведете нови име и парола по ваш избор.
09
За да дадете на друг човек да гледа камерата ви, натиснете бутона за споделяне в горния ляв ъгъл на екрана. Нa екрана ви ще се появи QR код. На другия телефон инсталирайте приложението BlueCam и изберете опцията за сканиране на код.

* В случай, че не можете да свържете камерата към вашия телефон, вземете игла или кламер и задръжте бутона Reset докато не чуете звуков сигнал. След това повторете стъпките отначало. Направете същото, ако WiFi мрежата се смени (например - преместите се в ново жилище).

Често задавани въпроси

01Не изписва името на WiFi мрежата и не мога да свържа камерата. Как да се справя?

В тази ситуация, трябва да влезте и разрешете от настройките на телефона си достъп на BlueCam до местоположението/Location.

02Рестартирах камерата, но не ми позволява да я добавя. Трябва ли да изтрия вече добавената камера в такъв случай, преди да я настроя на ново?

Да, преди да я инсталирате на ново е нужно да я премахнете от приложението. Понеже при новия опит за добавяне камерата ще е с фабричната си парола, която при първоначалното инсталиране вече сте променили.

Този сайт използва бисквитки (cookies) и обработва лична информация съобразно ОРЗД (GDPR). Подробна информация можете да откриете в нашите Политика за "Бисквитките" и Декларация за поверителност.

Поръчка

Доставка (Еконт/Спиди)

Поръчайте сега и получете в периода 25 - 26 юли 2019г.

Безплатна
Отстъпка за количество - 0%
Общо
Начин на плащане
Адрес за доставка

* Нужен ни е само вашия ЕИК номер, а всичката останала информация ще вземем от Търговския регистър. След поръчката наш сътрудник ще ви се обади за да потвърди данните.

Вашата поръчка бе приета успешно

Благодарим ви!

Ще се свържем с вас до един работен ден

за да потвърдим поръчката ви

След което куриер ще достави поръчката

до вашия адрес