Инсталирайте приложението BlueCam Cloud

След което следвайте тези стъпки

01
На мобилния си телефон или таблет инсталирайте приложението BlueCam Cloud. Можете да го намерите в Google Play Store, Apple App Store или на адрес https://www.vijdamte.bg/support
02
Включете камерата в контакт. По желание можете да я прикрепите към стена, таван или друга плоскост.
03
След около 30 секунди трябва да чуете гласов сигнал: “Please connect to the network”. Камерата е готова за работа и чака да се свържете с нея.
04
Уверете се, че звукът на телефона ви е усилен докрай и че телефонът ви е свързан с интернет чрез WiFi.
05
Стартирайте приложението и изберете бутона Wireless Configuration. След това натиснете бутона Voice Prompts и напишете името и паролата на вашата WiFi мрежа. Продължете напред и изберете Start Configuration.
06
Ще чуете звуков сигнал. Така телефонът ви “казва” на камерата каква е паролата за интернет. В случай, че името на WiFi връзката ви не се изписва автоматично, влезте и разрешете от настройките на телефона си достъп на BlueCam Cloud до местоположението/Location
07
След около минута на телефона ще се появи съобщение, че камерата е открита успешно. Натиснете бутона "Add" (добави) до името на камерата и тя ще бъде бъде добавена към приложението.
08
Когато за първи път се опитате да гледате на живо, камерата ще ви подкани да смените името и паролата (минимум 8 символа в комбинация от букви и цифри) за достъп. Въведете нови име и парола по ваш избор.
09
За да дадете на друг човек да гледа камерата ви, натиснете бутона за споделяне в горния ляв ъгъл на екрана. Нa екрана ви ще се появи QR код. На другия телефон инсталирайте приложението BlueCam Cloud и изберете опцията за сканиране на код.

* В случай, че не можете да свържете камерата към вашия телефон, вземете игла или кламер и задръжте бутона Reset докато не чуете звуков сигнал. След това повторете стъпките отначало. Направете същото, ако WiFi мрежата се смени (например - преместите се в ново жилище).

Често задавани въпроси

01Не изписва името на WiFi мрежата и не мога да свържа камерата. Как да се справя?

В тази ситуация, трябва да влезте и разрешете от настройките на телефона си достъп на BlueCam Cloud до местоположението/Location.

02Рестартирах камерата, но не ми позволява да я добавя. Трябва ли да изтрия вече добавената камера в такъв случай, преди да я настроя на ново?

Да, преди да я инсталирате на ново е нужно да я премахнете от приложението. Понеже при новия опит за добавяне камерата ще е с фабричната си парола, която при първоначалното инсталиране вече сте променили.

Този сайт използва бисквитки (cookies) и обработва лична информация съобразно ОРЗД (GDPR). Подробна информация можете да откриете в нашите Политика за "Бисквитките" и Декларация за поверителност.

Поръчка

Доставка (Еконт/Спиди)

Поръчайте сега и получете в периода 25 - 26 ноември 2020г.

Безплатна
Отстъпка за количество - 0%
Общо
Начин на плащане
Адрес за доставка

Нужен ни е само вашия ЕИК номер, а всичката останала информация ще вземем от ДДС регистъра (VIES). След поръчката наш сътрудник ще ви се обади за да потвърди данните.

Вашата поръчка бе приета успешно

Благодарим ви!

Ще се свържем с вас до един работен ден

за да потвърдим поръчката ви

След което куриер ще достави поръчката

до вашия адрес

Благодарим ви за доверието!


Тъй като сте поръчвали и преди при нас, няма да ви притесняваме по телефона за потвърждаване на поръчката ви


Ако все пак желаете да ви се обадим за уточнение - натиснете тук