Инсталирайте приложението EYE4

След което следвайте тези стъпки

01
На мобилния си телефон или таблет инсталирайте приложението Eye4. Можете да го намерите в Google Play Store, Apple App Store или на адрес https://www.vijdamte.bg/support
02
Стартирайте приложението и си създайте профил като натиснете бутона Register и въведете потребителско име и парола за достъп.
03
Включете камерата в контакт. След около 1 минута камерата ще е готова за инсталиране и ще е пуснала своя WiFi мрежа към която трябва да се свържете с вашият телефон. Името на мрежата обикновено е серийният номер на камерата ( например MC-605081).
04
След като сте свързани към мрежата на камерата се връщате в приложението Eye4 избирате бутона + за добавяне на камера, сканирайте QR кода от етикета или продължете с Other - IP Camera - Search in LAN. След няколко секунди на екрана ще се появи серийният номер на камерата с бутон ADD IT за добавяне. В случай, че камерата ви поиска парола за да я добавите, фабричната такава е 888888.
05
След като добавите успешно камерата, първият път в който се опитате да гледате видео на живо камерата ще ви подкани да смените фабричната и парола която е 888888, новата трябва да е минимум 8 символа в комбинация от букви и цифри. Запаметете настройките като използвате бутона Submit. Останете свързани към WiFi мрежата на камерата.
06
В последната стъпка трябва да влезете в настройките и да изберете WiFi, там ще видите списък с WiFi мрежите, които вижда камерата. Изберете желаната от вас мрежа и попълнете паролата и. Запаметете настройките с бутона Finish. След като запаметите настройките, камерата ще се рестартира да за изключи своята WiFi мрежа и ще се свърже към мрежата която сте избрали.

* В случай, че не можете да свържете камерата към вашия телефон, натиснете и задръжте копчето за рестартиране за около 10 секунди. В зависимост от модела, то може да е на гърба на камерата, до слота за картата памет или на кабела за захранване. След това повторете стъпките отначало. Направете същото, ако WiFi мрежата се смени (например - преместите се в ново жилище).

Често задавани въпроси

01Вече имам инсталирана и добавена камера в акаунт. Как мога да я наблюдавам от втори телефон?

За да я достъпите и през друго устройство е нужно да свалите приложението и да влезете със същото потребителско име и парола.

02Как да гледам и през компютър?

Трябва да свалите и инсталирате приложението Eye4 на вашият компютър. Може да го свалите от сайта ни в полето Поддръжка сме оставили бутон "Download for Windows". След инсталирането влизате със същото потребителско име и парола, което използвате на телефона си.

Този сайт използва бисквитки (cookies) и обработва лична информация съобразно ОРЗД (GDPR). Подробна информация можете да откриете в нашите Политика за "Бисквитките" и Декларация за поверителност.

Поръчка

Доставка (Еконт/Спиди)

Поръчайте сега и получете в периода 25 - 26 ноември 2020г.

Безплатна
Отстъпка за количество - 0%
Общо
Начин на плащане
Адрес за доставка

Нужен ни е само вашия ЕИК номер, а всичката останала информация ще вземем от ДДС регистъра (VIES). След поръчката наш сътрудник ще ви се обади за да потвърди данните.

Вашата поръчка бе приета успешно

Благодарим ви!

Ще се свържем с вас до един работен ден

за да потвърдим поръчката ви

След което куриер ще достави поръчката

до вашия адрес

Благодарим ви за доверието!


Тъй като сте поръчвали и преди при нас, няма да ви притесняваме по телефона за потвърждаване на поръчката ви


Ако все пак желаете да ви се обадим за уточнение - натиснете тук