Инсталирайте приложението EYE4

След което следвайте тези стъпки

01
На мобилния си телефон или таблет инсталирайте приложението Eye4. Можете да го намерите в Google Play Store, Apple App Store или на адрес https://www.vijdamte.bg/support
02
Стартирайте приложението и си създайте профил като натиснете бутона Register и въведете потребителско име и парола за достъп.
03
Включете камерата в контакт. След около 1 минута камерата ще е готова за инсталиране и ще е пуснала своя WiFi мрежа към която трябва да се свържете с вашият телефон. Името на мрежата обикновено е серийният номер на камерата ( например MC-605081).
04
След като сте свързани към мрежата на камерата се връщате в приложението Eye4 избирате бутона + за добавяне на камера, сканирайте QR кода от етикета или продължете с Other - IP Camera - Search in LAN. След няколко секунди на екрана ще се появи серийният номер на камерата с бутон ADD IT за добавяне. В случай, че камерата ви поиска парола за да я добавите, фабричната такава е 888888.
05
След като добавите успешно камерата, първият път в който се опитате да гледате видео на живо камерата ще ви подкани да смените фабричната и парола която е 888888, новата трябва да е минимум 8 символа в комбинация от букви и цифри. Запаметете настройките като използвате бутона Submit. Останете свързани към WiFi мрежата на камерата.
06
В последната стъпка трябва да влезете в настройките и да изберете WiFi, там ще видите списък с WiFi мрежите, които вижда камерата. Изберете желаната от вас мрежа и попълнете паролата и. Запаметете настройките с бутона Finish. След като запаметите настройките, камерата ще се рестартира да за изключи своята WiFi мрежа и ще се свърже към мрежата която сте избрали.

* В случай, че не можете да свържете камерата към вашия телефон, натиснете и задръжте копчето за рестартиране за около 10 секунди. В зависимост от модела, то може да е на гърба на камерата, до слота за картата памет или на кабела за захранване. След това повторете стъпките отначало. Направете същото, ако WiFi мрежата се смени (например - преместите се в ново жилище).

Често задавани въпроси

01Вече имам инсталирана и добавена камера в акаунт. Как мога да я наблюдавам от втори телефон?

За да я достъпите и през друго устройство е нужно да свалите приложението и да влезете със същото потребителско име и парола.

02Как да гледам и през компютър?

Трябва да свалите и инсталирате приложението Eye4 на вашият компютър. Може да го свалите от сайта ни в полето Поддръжка сме оставили бутон "Download for Windows". След инсталирането влизате със същото потребителско име и парола, което използвате на телефона си.

Този сайт използва бисквитки (cookies) и обработва лична информация съобразно ОРЗД (GDPR). Подробна информация можете да откриете в нашите Политика за "Бисквитките" и Декларация за поверителност.

Поръчка

Доставка (Еконт/Спиди)

Поръчайте сега и получете в периода 13 - 14 юли 2020г.

Безплатна
Отстъпка за количество - 0%
Общо
Начин на плащане
Адрес за доставка

Нужен ни е само вашия ЕИК номер, а всичката останала информация ще вземем от Търговския регистър. След поръчката наш сътрудник ще ви се обади за да потвърди данните.

Вашата поръчка бе приета успешно

Благодарим ви!

Ще се свържем с вас до един работен ден

за да потвърдим поръчката ви

След което куриер ще достави поръчката

до вашия адрес

Благодарим ви за доверието!


Тъй като сте поръчвали и преди при нас, няма да ви притесняваме по телефона за потвърждаване на поръчката ви


Ако все пак желаете да ви се обадим за уточнение - натиснете тук