Преди да започнете настройката на камерата ви е нужна nano SIM карта без PIN код. Можете да махнете PIN кода през настройките на телефона си или като се обърнете към вашия мобилен оператор за помощ. След това поставете SIM картата в слота, който се намира на дъното на камерата (ще ви е нужна отвертка, за да отворите капака).
01
На мобилния си телефон или таблет инсталирайте приложението Eye4. Можете да го намерите в Google Play Store, Apple App Store или на адрес https://www.vijdamte.bg/support
02
Стартирайте приложението и си създайте профил като натиснете бутона Faster Register и въведете потребителско име и парола за достъп.
03
Включете камерата в контакт. По желание можете да я прикрепите към стена, таван или друга плоскост.
04
Обратно в приложението натиснете бутона + Add Camera. Ако не можете да сканирате QR кода продължете с бутоните Други начини за добавяне - 4G камера - Ръчно добавяне (Other - 4G camera - Manually add).
05
След като сканирате QR кода или попълните ръчно UID кода, приложението може да ви подкани да въведете фабричната парола на камерата, в този случай попълвате "888888". Продължете с бутона "ОК" за да добавите камерата към акаунта си.
* В случай, че не можете да свържете камерата към вашия телефон, натиснете и задръжте копчето за рестартиране за около 10 секунди. В зависимост от модела, то може да е на гърба на камерата, до слота за картата памет или на кабела за захранване. След това повторете стъпките отначало. Направете същото, ако WiFi мрежата се смени (например - преместите се в ново жилище).
Трябва да свалите и инсталирате приложението Eye4 на вашият компютър. Може да го свалите от сайта ни в полето Поддръжка сме оставили бутон "Download for Windows". След инсталирането влизате със същото потребителско име и парола, което използвате на телефона си.
Заглавие
Условия за доставка, връщане и гаранция
По-долу ще откриете подробна информация относно политиките ни за плащане, доставка, връщане на стока и гаранционно обслужване
Плащане и доставка
Доставката е безплатна за територията на Република България
Доставката се извършва чрез куриерска услуга, предоставена от Еконт Експрес
Плащането става чрез наложен платеж (заплащате цената на куриера, който ви донесе стоката)
Поръчката ви ще бъде изпълнена в рамките на 3 работни дни (обикновено още на следващия)
Доставката отнема 1-2 работни дни
За поръчки извън страната, свържете се нас за да ви изготвим персонална оферта
Връщане и гаранция
Продуктите, предлагани на този сайт са с 2 години гаранция
Гаранцията не се отнася за аксесоари като кабели, захранвания и др.
Гаранцията не покрива физически щети и щети от токов удар или неправилна експлоатация
В случай на гаранционен ремонт, клиентът има отговорността да достави и получи обратно дефектната стока до посочен от нас сервизен център
В случай, че закупите стока в качеството си на физическо лице, можете да я върнете в 14 дневен срок след получаването и. Стоката трябва да бъде в оригиналната и опаковка, без следи от употреба, като разходите за куриерската услуга се заплащат от клиента
Възстановяването на пари се случва в 3 дневен срок след получаване на върнатата стока